WP_Post Object
(
[ID] => 220
[post_author] => 1
[post_date] => 2018-10-07 11:14:08
[post_date_gmt] => 2018-10-07 08:14:08
[post_content] =>
[post_title] => Яворських Аріна
[post_excerpt] =>
[post_status] => publish
[comment_status] => closed
[ping_status] => closed
[post_password] =>
[post_name] => marisya-myanovska
[to_ping] =>
[pinged] =>
[post_modified] => 2019-08-23 16:06:43
[post_modified_gmt] => 2019-08-23 13:06:43
[post_content_filtered] =>
[post_parent] => 157
[guid] => https://ww.ua/?post_type=authors&p=220
[menu_order] => 30
[post_type] => authors
[post_mime_type] =>
[comment_count] => 0
[filter] => raw
)
Чек-ліст вдалого тексту
Важливість вдалого тексту знають всі, хто пишуть пости. І не тільки пости. 🙂
Але як визначити, що текст вдалий? Просто. Він повинен бути зрозумілим … Так мені говорили, коли я тільки почала працювати спічрайтером. І я писала. Писала багато і, як мені здавалося, зрозуміло.
Але часто моє «зрозуміло» було більше «гарно». Довелося багато пройти, щоб усвідомити правила вдалого тексту. І головне з них: важлива не форма, а суть!
Мій короткий чек-ліст:
- Без води. У людей немає часу читати зайве. «Вода» – це епітети, порівняння, загальні слова. Для художнього тексту – це важливо. Для інших – немає.
- Скорочуйте, по можливості, пропозиції. Якщо є слово «який», то значить пропозицію можна розбити на два.
- Правда – сильніше. Якщо у вас є язик, то можна пояснити що завгодно. або ж не брешіть, а просто нормально розкажіть свою позицію.
- Не «прикрашайте» текст загальними словами: елітний, розкішний, дорогий, успішний. У кожного ці слова мають своє значення. Комусь Туреччина – це дорого, а хтось живе на Мальдівах. Комусь 10 000 грн на місяць – це багато, а хтось стільки витрачає на салон … все відносно!
- Факти сильніше, ніж гарні слова.
Приклад:
- Люди – меркантильні.
або
- У пошуковику Гугл запитів «як заробити грошей?» більше, ніж «як стати щасливим?»
Що змушує Вас задуматися більше: 1 або 2 варіант?
- Включати в текст приклади з історії, літератури, життєвих ситуацій.
- Моє улюблене: від простого до складного, а не навпаки)
І наостанок – секретний секрет з практики. Дуже простий, але підвищує охоплення на 20-30%. Чи готові? Це заголовок. Пишіть цікаві заголовки до Ваших постів розміром в 3-4 слова.
Ілюстрація до тексту: картина “Романчик”, авторка Корнієнко Оксана.

