WP_Post Object ( [ID] => 3304 [post_author] => 6 [post_date] => 2020-06-29 09:16:13 [post_date_gmt] => 2020-06-29 06:16:13 [post_content] =>Партнер і майстер-франчайзі компанії FitCurves в Україні та в країнах Східної Європи. 13 років в бізнесі.
Керівник Академії Управління Вагою і проекту «Живи Танцюючи».
- У 2008 році відкрила свій перший клуб в Cумах. На сьогоднішній день в місті працюють 6 клубів FitCurves, мережа нараховує більше 150 клубів.
- Катерина Блінова, також є творцем і натхненником проекту «Живи танцюючи!», який включає в себе безліч танцювальних напрямків. Проект відразу набув величезну популярність в клубах. У жовтні 2014 року в Японії, м Токіо, пройшла міжнародна зустріч майстрів франчайзі Curves International, де Катерина була удостоєна нагороди за розвиток танцювальних проектів, які внесли значний вклад в розвиток всієї мережі.
На сьогоднішній день проект «Живи Танцюючи» регулярно проводить фітнес тури і фітнес-вікенд по Україні, Європі, Східній Європі , наймасштабніший налічував 263 людини. В рамках заходів проходять навчальні майстер-класи, флешмоби, танцювальні тренування і запальні вечірки
- Спікер і коуч з питань: продаж, командоутворення: побудови «з нуля» і системного розвитку, антикризовий менеджмент, сімейних відносин, визначення мети й мотивації. Автор онлайн марафонів для жінок: «Розбуди в собі дівчинку», «Нова Я», «SUPER дружина» та інших.
- Співорганізатор всеукраїнських соціальних ініціатив: Марафон схуднення, Фестиваль «Здорова нація - сильна Україна», проект «Здоров'я - це просто» спільно з Міністерством охорони здоров'я, PinkParty - Перемагаючи рак молочної залози і ряду інших благодійних акцій і інші.
[post_title] => Катерина Блінова [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => katerina-blinova [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-06-29 20:04:44 [post_modified_gmt] => 2020-06-29 17:04:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://ww.ua/?post_type=authors&p=3304 [menu_order] => 0 [post_type] => authors [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )
Бізнес майбутнього, який він?
Криза — час інновацій. Зміни неминучі і дуже важливо не загубитися в них, а ще знайти найкращі бізнес рішення. Одним з вигідних та популярних варіантів є франшиза. І сьогодні все більше жінок стає успішними саме завдяки франчайзингової моделі.
Мати власну справу, постійно розвиватися, бути самодостатньою, проживати цікаве життя, приносити користь людям і при цьому мати підтримку досвідчених менторів та спільноти однодумців — все це дуже важливо для українських бізнес леді. І я можу підтвердити це на власному досвіді. Я розвиваю понад 12 років франчайзинговий бізнес, в якому я почала працювати під час кризи. Тому я хочу поділитися тим, що привело мене і мою компанію до успіху. Це буде корисно тим, хто шукає нові можливості для розвитку, хоче запустити стартап, мріє про власну справу або вже розвиває його.
По-перше, дуже важливо побудувати довірливі й довгострокові відносини зі своєю цільовою аудиторією. Завдання не з легких, але ми щодня самі працюємо над розвитком клієнтоорієнтованості та вчимо цьому наш персонал. Тому відкриваючи свій бізнес ви повинні чітко знати з ким маєте справу, які у висловлені й невисловлені потреби має ваш клієнт, а головне говорити з ним його мовою.
Якість послуг — це запорука успіху, це повага до себе і до клієнта, а також репутація на ринку. Визнаймо, зараз у людей великий вибір. І розвиваючи франшизу або запускаючи стартап ми знаходимося в умовах високої конкуренції. Тому виживуть ті підприємці, для кого задоволення клієнта збігається з його власною місією. А також ті, хто вміє цілісно вирішувати завдання споживача. Наприклад, в мережі фітнес-клубів для жінок FitCurves ми надаємо не тільки тренування в залі, а й ще заняття онлайн, щоб кожна клієнтка незалежно від стилю життя, мала можливість подбати про своє здоров’я. Також у нас працює Академія Управління Вагою з командою професійних нутриціологів, які проводять унікальні проекти, що допомагають жінкам стати більш стрункими й красивими. Крім цього ми навчаємо всіх бажаючих новим професіям, організовуємо виїзні рітріти по Україні та за кордон, проводимо навчальні марафони. І клієнткам це подобається, їх життя змінюються! А нас радує те, що вони можуть задовольнити свої потреби в одному місці й насолодитися безліччю сюрпризів і новинок.
Що робити для того, щоб залишатися на хвилі успіху в мас-маркеті довгі роки? Я вважаю, це досягається завдяки вмінню постійно закохувати клієнта у свій бізнес. Це з одного боку мистецтво, з іншого — тренд майбутнього. Wow – ефект, ось що важливо! У житті жінок багато сірої буденності й рутинності. Нам вдається привнести яскраві, свіжі фарби в їх настрій, і ми вважаємо такий підхід вкрай важливим. Оскільки бренди майбутнього — це ті, які дають додаткові емоції, а також соціально орієнтовані й мають благодійну спрямованість.
Тому подивіться на свій бізнес з різних сторін: очима самого примхливого, втомленого клієнта, який не завжди вміє висловити те, що він хоче, а також з точки зору суспільства в якому ви провадите свою діяльність. Задумайтесь, яким світ буде завтра і які ноу-хау, інновації та корисності ви можете впровадити вже сьогодні!