Катерина Блінова

Бізнес майбутнього, який він?

Криза — час інновацій. Зміни неминучі і дуже важливо не загубитися в них, а ще знайти найкращі бізнес рішення. Одним з вигідних та популярних варіантів є франшиза. І сьогодні все більше жінок стає успішними саме завдяки франчайзингової моделі.

Мати власну справу, постійно розвиватися, бути самодостатньою, проживати цікаве життя, приносити користь людям і при цьому мати підтримку досвідчених менторів та спільноти однодумців — все це дуже важливо для українських бізнес леді. І я можу підтвердити це на власному досвіді. Я розвиваю понад 12 років франчайзинговий бізнес, в якому я почала працювати під час кризи. Тому я хочу поділитися тим, що привело мене і мою компанію до успіху. Це буде корисно тим, хто шукає нові можливості для розвитку, хоче запустити стартап, мріє про власну справу або вже розвиває його.

По-перше, дуже важливо побудувати довірливі й довгострокові відносини зі своєю цільовою аудиторією. Завдання не з легких, але ми щодня самі працюємо над розвитком клієнтоорієнтованості та вчимо цьому наш персонал. Тому відкриваючи свій бізнес ви повинні чітко знати з ким маєте справу, які у висловлені й невисловлені потреби має ваш клієнт, а головне говорити з ним його мовою.

Якість послуг — це запорука успіху, це повага до себе і до клієнта, а також репутація на ринку. Визнаймо, зараз у людей великий вибір. І розвиваючи франшизу або запускаючи стартап ми знаходимося в умовах високої конкуренції. Тому виживуть ті підприємці, для кого задоволення клієнта збігається з його власною місією. А також ті, хто вміє цілісно вирішувати завдання споживача. Наприклад, в мережі фітнес-клубів для жінок FitCurves ми надаємо не тільки тренування в залі, а й ще заняття онлайн, щоб кожна клієнтка незалежно від стилю життя, мала можливість подбати про своє здоров’я. Також у нас працює Академія Управління Вагою з командою професійних нутриціологів, які проводять унікальні проекти, що допомагають жінкам стати більш стрункими й красивими. Крім цього ми навчаємо всіх бажаючих новим професіям, організовуємо виїзні рітріти по Україні та за кордон, проводимо навчальні марафони. І клієнткам це подобається, їх життя змінюються! А нас радує те, що вони можуть задовольнити свої потреби в одному місці й насолодитися безліччю сюрпризів і новинок.

Що робити для того, щоб залишатися на хвилі успіху в мас-маркеті довгі роки? Я вважаю, це досягається завдяки вмінню постійно закохувати клієнта у свій бізнес. Це з одного боку мистецтво, з іншого — тренд майбутнього. Wow – ефект, ось що важливо! У житті жінок багато сірої буденності й рутинності. Нам вдається привнести яскраві, свіжі фарби в їх настрій, і ми вважаємо такий підхід вкрай важливим. Оскільки бренди майбутнього — це ті, які дають додаткові емоції, а також соціально орієнтовані й мають благодійну спрямованість.

Тому подивіться на свій бізнес з різних сторін: очима самого примхливого, втомленого клієнта, який не завжди вміє висловити те, що він хоче, а також з точки зору суспільства в якому ви провадите свою діяльність. Задумайтесь, яким світ буде завтра і які ноу-хау, інновації та корисності ви можете впровадити вже сьогодні!