WP_Post Object
(
[ID] => 220
[post_author] => 1
[post_date] => 2018-10-07 11:14:08
[post_date_gmt] => 2018-10-07 08:14:08
[post_content] =>
[post_title] => Яворських Аріна
[post_excerpt] =>
[post_status] => publish
[comment_status] => closed
[ping_status] => closed
[post_password] =>
[post_name] => marisya-myanovska
[to_ping] =>
[pinged] =>
[post_modified] => 2019-08-23 16:06:43
[post_modified_gmt] => 2019-08-23 13:06:43
[post_content_filtered] =>
[post_parent] => 157
[guid] => https://ww.ua/?post_type=authors&p=220
[menu_order] => 30
[post_type] => authors
[post_mime_type] =>
[comment_count] => 0
[filter] => raw
)
Легенда бренду
Що таке легенда бренду?
Часто клієнти запитують: що таке легенда бренду? Це я повинен щось про себе скласти?
Тут є 2 моменти, які потрібно вирішити насамперед:
- Навіщо вона потрібна?
- Чому саме легенда, а не біографія, наприклад?
Легенда бренду – це зафіксована десь ваша історія про себе. Як розширена візитка. Вся потрібна історія повинна бути в одному місці. Якщо ви даєте 100 500 інтерв’ю і кожен раз розповідаєте про себе по-різному, то це 100 500 нових образів в головах людей. Розпилює увагу.
Для просування особистого бренду історія повинна бути одна. в будь-якому випадку, на певний період. Якщо вона не спрацює, потім поміняєте.
Вам потрібно десь зафіксувати свою історію, легенду бренду. На сторінці в Фейсбуці, на сайті, в Ютубі, в журналі … щоб її можна було почитати в ОДНОМУ МІСЦІ! Це, в першу чергу, прояв вашої турботи до ваших клієнтів, щоб вони не шукали інфу не зрозуміло де.
# Лайфхак: якщо ви не можете годинами самі про себе говорити гарно, то скористайтеся варіантом # інтерв’ю.
- Чому саме «легенда»?
Я вважаю це вдалою назвою для суті справи. Тим більше інші варіанти – гірші 🙂
Біографія пишеться сухо. Це формальний текст. Читати нудно.
Історія – краще, але потребує більше дат і екшену, а то теж буде нудно 🙂
Легенда – саме те. Але нюанс: вона має бути цікавою, але не придуманою!
Поділюся кількома підказками, які допоможуть в складанні легенди бренду:
-
- Чому Ви займаєтеся саме цією діяльністю?
- Пам’ятайте момент, коли Ви зрозуміли, що треба зайнятися саме цим? Що це було?
- Які Ваші навички або особистий досвід роблять Вас унікальним представником Вашої сфери?
Ілюстрація до тексту: картина “Пакеты”, авторка Корнієнко Оксана.

