Яворських Аріна

Що таке легенда бренду?

Часто клієнти запитують: що таке легенда бренду? Це я повинен щось про себе скласти?

Тут є 2 моменти, які потрібно вирішити насамперед:

1. Навіщо вона потрібна?
2. Чому саме легенда, а не біографія, наприклад?

Легенда бренду – це зафіксована десь ваша історія про себе. Як розширена візитка. Вся потрібна історія повинна бути в одному місці. Якщо ви даєте 100 500 інтерв’ю і кожен раз розповідаєте про себе по-різному, то це 100 500 нових образів в головах людей. Розпилює увагу.

Для просування особистого бренду історія повинна бути одна. в будь-якому випадку, на певний період. Якщо вона не спрацює, потім поміняєте.

Вам потрібно десь зафіксувати свою історію, легенду бренду. На сторінці в Фейсбуці, на сайті, в Ютубі, в журналі… щоб її можна було почитати в ОДНОМУ МІСЦІ! Це, в першу чергу, прояв вашої турботи до ваших клієнтів, щоб вони не шукали інфу не зрозуміло де.

# Лайфхак: якщо ви не можете годинами самі про себе говорити гарно, то скористайтеся варіантом # інтерв’ю.

2. Чому саме «легенда»?

Я вважаю це вдалою назвою для суті справи. Тим більше інші варіанти – гірші.

Біографія пишеться сухо. Це формальний текст. Читати нудно.
Історія – краще, але потребує більше дат і екшену, а то теж буде нудно.
Легенда – саме те. Але нюанс: вона має бути цікавою, але не придуманою!

Поділюся кількома підказками, які допоможуть в складанні легенди бренду:

1. Чому Ви займаєтеся саме цією діяльністю?
2. Пам’ятайте момент, коли Ви зрозуміли, що треба зайнятися саме цим? Що це було?
3. Які Ваші навички або особистий досвід роблять Вас унікальним представником Вашої сфери?

Ілюстрація до тексту: картина «Пакеты», автор Корниенко Оксана