WP_Post Object
(
[ID] => 220
[post_author] => 1
[post_date] => 2018-10-07 11:14:08
[post_date_gmt] => 2018-10-07 08:14:08
[post_content] =>
[post_title] => Яворських Аріна
[post_excerpt] =>
[post_status] => publish
[comment_status] => closed
[ping_status] => closed
[post_password] =>
[post_name] => marisya-myanovska
[to_ping] =>
[pinged] =>
[post_modified] => 2019-08-23 16:06:43
[post_modified_gmt] => 2019-08-23 13:06:43
[post_content_filtered] =>
[post_parent] => 157
[guid] => https://ww.ua/?post_type=authors&p=220
[menu_order] => 30
[post_type] => authors
[post_mime_type] =>
[comment_count] => 0
[filter] => raw
)
Інструменти для просування персонального бренду
Скільки є інструментів для просування персонального бренду?
Багато! Розповім про особливі.
PR – це діяльність, спрямована на встановлення довірних зв’язків з громадськістю. Зверніть увагу, що не тільки з клієнтами! Часто це плутають. За клієнтів відповідає маркетинг. За репутацію – PR. Репутація – поняття набагато ширше. Вона важлива брендам. Всім, кому бренд не потрібен, або хто займається купи-продай, можна про неї не думати. І спокійно далі жити, як в 90-і.
Як допомагає репутація в просуванні персонального бренду? Спікери відповідають так: «це Ваш ресурс», «вона говорить за вас», «це цінність», «це додаткові можливості», і тд. Я пояснюю просто. Завдяки їй будете шукати не Ви, а Вас.
GR – це діяльність, спрямована на встановлення зв’язків з представниками влади. До речі, органи влади між собою теж встановлюють GR. Дружать структурами, міністерствами, відомствами. Легко це помітити по їх заходам: одне Міністерство запрошує інше. Це нормальний процес. Ця діяльність можлива без підкупу, погроз і родинних зв’язків. Перевірено на практиці! Так що якщо вам хтось скаже, що це неможливо, напишіть мені. Я поясню.
Нетворкінг – діяльність по встановленню зв’язків. Так вважають у нас. В Америці це слово має інше значення. Яке? Розповім в окремій статті. (Треба ж якось вас заінтригувати. 🙂
Івенти / заходи – сукупність ОРГАНІЗОВАНИХ дій, що проводиться з конкретною МЕТОЮ.
У нас мало заходів. Тому що потрібні 2 елементи одночасно: організованість і мета. Найчастіше я зустрічаю наявність одного елемента або відсутність обох відразу. Але як би в мені зараз не кричав тренер з етикету (там є цілий окремий напрямок по організації заходів), вони корисні. Найчастіше більше для тих, хто прийшов, ніж для тих, хто організував. Для персонального бренду важливо знати, які потрібно відвідувати заходи і що там робити. І потім навчитися робити їх самому. Навіщо? Це «теплі комунікації». Що це означає? Це означає, що ви перебуваєте в присутності людини: бачите її, чуєте її голос, енергетику. Є кілька різновидів спілкування з людиною / брендом / товаром. Всі, хто працює в продажах, розуміють, про що мова.
Соцмережі – платформа, онлайн-сервіс і веб-сайт, призначені для побудови, відображення і організації соціальних взаємостосунків в Інтернеті (взято з Вікіпедії). Нехай буде поки так. Суть: створювати, підтримувати взаємини не офлайн, а онлайн. Це означає, що можна одразу охопити більше людей. Ну не збереш ти на одному майданчику 5000 чоловік, якщо ти не Пугачова. А на сторінці в фб – можна. Так що соцмережі – це масовість. Але чи треба Вам маси?
Моя порада: не хапайтеся за всі інструменти просування одразу, адже їх дуже багато (тільки я нарахувала у себе 38). Виберіть 1-2 основних і ще 2-3 додаткових.
Ілюстрація до тексту: картина “Мелодический натюрмортик”, авторка Корнієнко Оксана

